שמורת פליטביצה ”המלצה למסלול מספר 1 “
למבקרים בפליטביצה, ממליץ על כניסה מספר 1, לרדת עד למטה לתחנה למרכז ולחזור לחנייה. המסלול "הקצר " ממש לא קצר, אבל זה כבר חובה. המסלול הזה דיי ממצה את השמורה: רואים בריכות, מפלים וכל מה שחוזר על עצמו בהמשך. אנחנו עשינו את מסלול כניסה 2 חזרה ל-1 והליכה כל הדרך. אם בוחרים כניסה מספר 2, יש להקפיד בחזרה לקחת את הסירה שמחזירה ל-2 ולא לטעות. בדרך כלל כולם חוזרים ל-1 ואז יש דרך די ארוכה עד לתחנה מספר 2 – תוספת של שעתיים לפחות.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל