אגם בלד ”אגם בלד וטירת בלד“
אני לא יכולה לדמיין טיול בסלובניה מבלי ביקור באגם בלד ובטירה (ממנה גם כן נשקף נוף משגע).
בעת ביקורי במקום, הראות הייתה מושלמת והנוף יפה יותר מכל גלויה או תמונה. זו מציאות שעולה על כל דמיון ואני מאחלת לכל אחד המבקר שם ראות שכזו.
אפשר גם לטייל סביב האגם בשבילי הליכה מסודרים, או לשוט אל האי (השיט נראה לי מיותר, אך כל אחד וטעמו).
לגבי הביקור בטיה - יש לקחת בחשבון שהעליה אליה תלולה מעט ולא מתאימה לאנשים המתקשים בהליכה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל