בטיחות ואזהרות בפראג ”ניסיון גניבה במלון“
חזרנו מפראג המדהימה. עם זאת - היינו עדים לניסיון גניבה מפתיע ולא נעים - למלון שלנו נכנסו לארוחת בוקר שני גברים וניסו לגנוב תיק של אחת האורחות במלון שהיה תלוי על הכיסא (בניגוד למלונות בארץ, אף אחד לא שואל אותך בכניסה לחדר אוכל באיזה חדר אתה). היא הרגישה בדבר, קמה מהומה קטנה, והם הסתלקו. מסקנה: אפילו לחדר אוכל במלון לא כדאי לבוא עם חפצים מיותרים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל