יוסי אלפסי ”המלצה חמה על יוסי, מדריך הטיולים שלנו ברומניה!“
בילינו עם יוסי חמישה ימים קסומים. יוסי מדריך דובר עברית רהוטה בעל ידע, רגיש לצרכים שלנו ובכלל כיף בחברתו. יוסי מתעד את הרגעים הכייפים שמשאיר לנו מזכרת נהדרת מהטיול. תודה לך יוסי!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל