יוסי אלפסי ”כיף של טיול!“
בביקורנו נסענו ליום טיול בברן ובראשוב, עם אופנועי שלג - יום שתפר יוסי במיוחד על פי בקשתנו.
יוסי בעל אישיות קורנת, אדיב, ונותן יחס אישי.
היה מאוד מותאם למה שביקשנו.
מאוד מאוד ממליצים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל