גינוס ”מסעדה איטלקית מעולה!“
מסעדה איטלקית על הגראן ויה (צמודה לויפס הנוראית) . לדעתי פי אלף יותר טובה מאובן. מדובר על מסעדה פשוט מעולה, הסנגריה הכי טעימה ששתינו ואוכל ברמה אחרת. השירות היה פחות מוצלח אבל האוכל באמת היה טעים מאוד. הפסטות טריות, הריזוטו פירות ים מעולה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל