ויזה ומעברי גבול באזרביג'אן ”אזרבייג`אן 2009 – ויזה“
ניתן להוציא ויזה בשגרירות אזרבייג'אן בטיביליסי. השגרירות פתוחה כל יום מ - 10:00 עד 12:00 למעט ימי ראשון. ביום שישי ניתן למצוא אותם פתוחים גם ב - 14:00.
עלות הויזה לישראלים בלבד - 42$ (ד"א לאירופים 60 יורו ולארה"ב 100$) אז מצבנו טוב. זמן ההמתנה לויזה בד"כ לכולם זה 5 ימים, לישראלים תוך יום ואם תעשו פרצופים אז תוך שעה...
תבואו עם 40$ ו - 5 לארי מוכנים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל