ארמון הלבורן Hellbrunn Palace

ארמון הלברון הוא חגיגה ארכיטקטונית לעיניים, ותוכלו לבקר בו בשלל חדרים וגלריות. בנוסף, אפשר ליהנות מהגנים המטופחים והאגמים המלאכותיים, וכמובן - ממזרקות הקסם המפורסמות, שהביקור בהן הוא חוויה לקטנטנים ולמשפחה כולה
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: ארמון הלבורן Hellbrunn Palace

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-09/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה כתומה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור מאוסטריה.
  • כל השבים מאוסטריה שאינם עונים על קרטריונים אלו, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • הכניסה לאוסטריה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות או אישור חיסון/מחלים (שימו לב שמחוסנים צריכים תוקף של עד 9 חודשים מהחיסון ומחלימים עד חצי שנה).
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • העסקים, המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת הגבלות. חלקם עשויים לדרוש אישור חיסון או דרכון ירוק.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים צריכים בידוד של 24 שעות או עד הגעת תשובה שלילית מבדיקת הקורונה בנחיתה.
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

ארמון הלברון (Hellbrunn), הנמצא כ-4 ק”מ מהעיר העתיקה של זלצבורג, נבנה בראשית המאה ה-16 על ידי הנסיך והארכיבישוף מרקוס סיקיטוס, ששאיפתו היתה ליצור מקום שעוד לא היה כמותו. בעת הביקור בארמון תוכלו ליהנות מביקור בגנים יפהפיים ומעוצבים, תאטרון צעצועים מכני עם דמויות ומתקנים מעץ, מגרש משחקים, חממת זכוכית וגלריות אמנות.

בנוסף, יש אפשרות לצאת לסיורים מודרכים ב”מזרקות הקסם”, שבהם תזכו לראות פסלים, מפלים ושלל אטרקציות “משפריצות” – תתכוננו להירטב.

• הגעה: ניתן להגיע בקו אוטובוס מספר 25, או ברכב פרטי בנסיעה דרומה – צמוד לגן החיות.
  • שעות פתיחה: מרץ, אפריל, אוקטובר: 9:00-16:30, מאי, יוני, ספטמבר: 9:00-17:30, יולי-אוגוסט: 9:00-21:00. הסיור במזרקות יוצא מדי חצי שעה.
  • עלות: מבוגר: 12.50 אירו, ילד (4-18): 5.5 אירו, סטודנט (9-26): 8 אירו. יש גם כרטיסים משפחתיים. יש אפשרות לכרטיסים משולבים עם גן החיות הסמוך.
  • כניסה חינם עם כרטיס זלצבורג וכרטיס זלצבורגרלנד.
  • אתר אינטרנט: www.hellbrunn.at

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-09/09/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה כתומה.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.