מסעדות ואוכל בפאפוס

אז מה אוכלים הערב? שאלה קשה, כי בפאפוס מבחר המסעדות מגוון ביותר, החל מהודי וכלה ביפני. העיקר שיש תיאבון... ואת המדריך הזה.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מסעדות ואוכל בפאפוס
צילום: yael kfir

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-14/06/2021

• אזרחי ישראל המחוסנים ב-2 מנות, או מחלימים, יכולים להכנס באופן חופשי לקפריסין, בהצגת אישור.
  • מי שלא מחוסן, חובה לבצע בדיקת קורונה PCR עד 72 שעות לפני הטיסה ואחת נוספת עם ההגעה לקפריסין.
  • לפני היציאה מישראל לקפריסין יש למלא ולשלוח 2 טפסים עד 24 שעות לפני ההגעה: טופס הצהרת נוסע ליציאה מישראל וטופס כניסה לשלטונות קפריסין.
  • חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת מגבלות.
  • מרבית העסקים פתוחים לאנשים שחוסנו, מחלימים או בהצגת בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרנות.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה

אוכל אסייתי

סיני: Chloe`s Chinese Restaurant- תרגישו פה כמו בהונג-קונג. האוכל מבושל היטב ומוגש יפה, ובתפריט הגדול יש משהו לכל טעם. מבחר טוב של יינות מקומיים יחד עם בירה סינית פופולרית. כתובת- שדרות פוסידון 13, טלפון 26934676. מקום נוסף מומלץ בקטגוריה זו הוא Mandarin Palace- אחת המסעדות היפות והמעוצבות ביותר בקפריסין, ומומלצת גם (ובעיקר) בזכות האוכל הטעים. שירות מצוין ומגוון גדול.

• כתובת: רחוב Ayios Anthonios מספר 15

יפני: Gold Sakura- מסעדה פופולרית המשלבת אוכל טוב ובילוי מהנה. המלצריות, כולן בלבוש מסורתי, ישמחו להסביר מה כל מאכל מכיל ואיך משתמשים בצ`ופסטיקס. מומלץ להזמין מראש.

אוכל ים תיכוני

יווני: Zorba`s Tavern- טברנה קטנטנה, משום מה מועדפת על תיירים מאשר על מקומיים, המציעה כמה מהמזטים הטעימים ביותר שאכלתם. הדגש כאן הוא יותר על המזון מאשר על העיצוב, והצוות ידאג לפנק אתכם עד שתגידו "די".

• מיקום: ממוקמת מעט מחוץ לפאפוס, בכיכר Yeroskipou

עוד המלצה נתן ל-Imogen`s Inn, שמציעה אוכל ביתי מעולה המשלב בין אוכל קפריסאי למצרי. חשוב להזמין מראש בסופי שבוע.

• כתובת: Kathikas Village

דגים: Deep Blue- המסעדה הסטייליסטית הזאת מציעה מבחר של מנות ראשונות חמות וקרות, ובינהן - לאמיצים - קיפוד ים ממולא. מנות עיקריות כוללות סלמון, סרטנים ודג חרב, כולם מבושלים בשלמות.

• כתובת: רחוב Paphias Aphroditis

עוד נמליץ על Kasparis, טברנה יפה שמחייבת נסיעה קצרה מחוץ לפאפוס אך לא תתחרטו על זה. אוכל מצוין ושירות ידידותי, לא פלא שהמקומיים אוהבים את המקום.

• כתובת: Tombs of the King Road

בינלאומי: Basiliko- אחת המסעדות הטובות והנחשבות בקפריסין כולה, שמציעה מאכלים בסגנון אסייתי, צרפתי וים-תיכוני. המסעדה ממוקמת במלון Anassa וחשוב להזמין מראש כמה שיותר מוקדם. מחירים בהתאם.

• כתובת: מלון Anassa

אוכל אירופאי

איטלקי: Fat Mama`s- מסעדה פופולרית ביותר, המציעה פיצות מסורתיות, פסטות וסטייקים בכמויות נדיבות. בעונת התיירות, צוות המקום מתפנה לרבע שעה של בידור להנאת הסועדים. יין הבית מומלץ גם הוא.

• כתובת: שדרות Tombs of the King 47

בקטגוריה זו נמליץ גם על Pavarotti`s, מסעדה קלאסית ואלגנטית עם אוכל מצוין וקינוחים משובחים. מחירים גבוהים יחסית אך בהחלט משתלמים.

• כתובת: רחוב Othellou מספר 5

אוסטרי: The House of Kava- מציע מגוון גדול של אוכל בוהמי ואוסטרי כולל תבשילים צמחוניים ופסטות.

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-14/06/2021

• חזרה לישראל : יש למלא ולשלוח טופס כניסה ארצה, עד 24 שעות לפני הטיסה לארץ.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת מגבלות.