תמונות מהטיול: היעדים שהכי כיף לצלם

קובה דרך העדשה: מסע צילום מרתק במדינה מלאת צבע

קובה היא כמו אישה מזדקנת שהזמן נתן בה את אותותיו - אך בין קמט לקמט אפשר לראות את שרידי יופיה ואת תווי פניה שפיארו את נעוריה. הצטרפו לאלה וולדמן, שיצאה למסע צילום מרתק באחת המדינה המסקרנות של מרכז אמריקה
אלה וולדמן

הנחיתה בהוואנה היא כמו יציאה ממכונת הזמן, עוברים לשנות ה-50' של המאה הקודמת. על אף קשיי היום יום במדינה קומוניסטית, הצליחו תושבי קובה ליצור תרבות שמעגנת בתוכה הנאות קטנות של החיים: מוזיקה, ריקודים, רום וסיגרים ובמקום של הרבה אין, ראינו שפע של יש.

לוגו

צרו אלבום תמונות בלחיצת כפתור!

חזרתם מחו"ל ולא יודעים מה לעשות עם כל התמונות ששוכבות בטלפון עוד מהטיול הקודם? קבלו גאדג'ט חדש שלא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו: picabookAI - אפליקציה חכמה שתיצור לכם אלבום תמונות באמצעות בינה מלאכותית מבלי שתצטרכו לנקוף אצבע, רק להכין כוס קפה ולחכות!

קחו אותי לאפליקציה החרוצה של פיקאבוק

תמונה מתוך כתבה באתר למטייל

הכתבה נכתבה על ידי אלה וולדמן, לאחר מסע צילום בקובה, שאליו יצאה עם חברת יומן מסע-Travelog. היכנסו לעמוד הפייסבוק של אלה לצפייה בצילומים נוספים.