שדה התעופה בן גוריון נסגר הבוקר, לראשונה מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל. בשעה 05:19 הודיעה רשות שדות התעופה על דחיית המראות הבוקר מנתב”ג בשל המצב הביטחוני והסטת הטיסות הנכנסות לשדה התעופה רמון:
“בשל המצב הביטחוני ידחו המראות הבוקר מנתב"ג, ולא ימריאו בשעות הקרובות. טיסות בדרך לנתב"ג יופנו לנחיתה בשדות תעופה חלופיים באזור. מומלץ לציבור הנוסעים להתעדכן מול חברות התעופה השונות בשינויים בלוחות הזמנים”.
לאחר פחות משעתיים, ובהתאם להערכת המצב הביטחוני, נתב”ג חזר לפעילות מלאה החל מהשעה 07:00, כולל המראות ונחיתות. מטוסים שהופנו בתחילת הבוקר לשדות תעופה חלופיים וטרם המריאו, ימריאו לנתב"ג כרגיל.
כתבות נוספות שיעניינו אתכם
- ארקיע מעדכנת על חזרה לפעילות טיסות מלאה
- בעקבות חזרתו של נתב"ג לפעילות: אל על חוזרת לשגרת טיסות
- ודאות בתקופה של אי ודאות: אל על החליטה לקבע את מחירי הטיסות ל-4 יעדים מרכזיים