בעקבות ההצלחה של פסטיבל קרם דה לקרם בשנה שעברה חוזר הפסטיבל המתוק לאשדוד והפעם עם ליווי של בלוגר האוכל המפורסם, גל זהבי, שדאג לתפריט עשיר ומלא בטעמים מתוקים.
בפסטיבל המתוק תוכלו לגלות מגוון של קינוחים מקומיים מוכרים כמו קרואסון הפיסטוק המפורסם של פנינה פאי והפונצ'יקי, הסופגנייה הגרוזינית המושחתת של מסעדת קאיופיה ועוד שלל קינוחי דגל של 50 קונדיטוריות ומסעדות מקומיות.
הפסטיבל יתקיים בין השעות 18:00-23:00 בגן אלישבע, אשדוד. הכניסה למתחם חופשית!
לכל הפרטים בעמוד האירוע באתר למטייל ישראל »