חברת יורוסטאר הודיעה כאמור על פרוייקט שאפתני, שבמסגרתו היא מתכננת להשקיע כ-2 מיליארד אירו ברכישת צי של 50 רכבות חדשות, שיאפשרו חיבור נוח ומהיר בין לונדון לשתי ערים מרכזיות באירופה - פרנקפורט בגרמניה וז'נבה בשווייץ. זמני הנסיעה הצפויים הם כחמש שעות לפרנקפורט וכחמש שעות ועשרים דקות לז'נבה - והקווים צפויים להתחרות בטיסות הפנים, ולהוות חלופה ירוקה יותר, כחלק ממגמה שתופסת תאוצה בשנים האחרונות ביבשת.

השירותים החדשים צפויים להתחיל לפעול בתחילת העשור הבא (שנות ה-2030), והחברה עדיין צריכה להתמודד עם לא מעט אתגרים ביניהם הרחבת תשתיות בתחנות היעד, הקמת נקודות ביקורת גבולות חדשות והסכמים לשימוש בתוואי המסילות.

יורוסטאר מתכננת להוסיף נסיעות גם בקווים הקיימים, לאחר שתושלם רכישת 50 הרכבות החדשות: מספר הנסיעות היומי בין לונדון לפריז יעלה מ-17 ל-20, והחל מ-9 בספטמבר 2025, מספר הנסיעות היומי בקו לונדון-אמסטרדם יעלה משלוש לארבע (ואף לחמש נסיעות החל מחודש דצמבר).

נכון להיום, יורוסטאר מפעילה קווי רכבת מלונדון לפריז, בריסל, אמסטרדם וליעדים עונתיים באלפים הצרפתיים. בשנת 2024 היא הסיעה 19.5 מיליון נוסעים - עלייה של 5% בהשוואה לשנת 2023.

הזמנת טיסות, מלונות, אטרקציות ועוד שירותים ללונדון

עדכוני חדשות האחרונים