שלג לגולשי סקי וסנובורד

זרמאט - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

הברים והמסעדות בזרמאט הם בין המשובחים ביותר באתרי הסקי, מבחר המטבחים גדול ומגוון ואפשרויות חיי הלילה נעות מברים שקטים וחמימים עד למועדונים שמשמיעים מוסיקה עדכנית ובקולי קולות.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: זרמאט - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה
צילום: עמית להב

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-10/6/2020

• הכניסה לשוויץ אפשרית החל מה-15 ביוני, לאזרחי המדינות השכנות, אוסטריה, גרמניה וצרפת
  • מומלץ לעטות מסכות בתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת כסדרה
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת הגבלות
  • מוזיאונים, פארקי שעשועים, גני חיות, גנים בוטניים, ספא, בריכות שחייה ואירועים עד 300 איש, בכפוף להנחיות ריחוק חברתי
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום, בשובם לארץ
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

מסעדות בזרמאט

מבחר המסעדות בזרמאט (Zermatt) הוא עצום ומגוון ונע בין מטבח גורמה לאוכל שוויצרי מסורתי, יפני וסיני. יש שם אפילו מקדונלד'ס. במסעדות שנמצאות רחוק ממרכז העיירה תשלמו פחות.

• מסעדת ה-Pipe היא מסעדה קטנטנה, המגישה מנות פיוז'ן מצויינות מהמטבח האסייתי/אפריקני/קאריבי.
  • במסעדת Schwyzer Stübli מגישים מנות מקומיות ומתקיימות שם הופעות מוסיקה ומחול שוויצריים.
  • ב- Weisshorn מגישים מנות מהמטבח המקסיקני והמקומי, הנותנות תמורה טובה לכסף.
  • אוכל תאילנדי תמצאו בבר Rua Thai.
  • תפריט הערב של הבר Sparky’s זוכה להמלצות וכולל כמה מנות צמחוניות, תבשילים ומנות קארי.
  • במלון Cervo נפתחה מסעדה חדשה ומדוברת, שמגישה מנות טאפסים ודגים.
  • פיצות טובות אפשר למצוא ב- Grampis.
  • מסעדות מומלצות נוספות הן ה- Casa Rustica, Klein Matterhorn, Whymper-Stube.
צילום: סיון בורוביץצילום: סיון בורוביץ

אפרה סקי וחיי לילה בזרמאט

האפרֵה סקי בזרמאט משלב בין בילוי מתוחכם לבלתי רשמי, אך מצריך כיסים עמוקים. צעידה לאורך הרחוב הראשי ובחינת חלונות הראווה של החנויות היא פעילות מקובלת בשעות המוקדמות של הערב. בשעות הלילה יש כמה מקומות בהם תוכלו לסיים את היום.

• מה-Othmar’s Skihütte, בדרך חזרה מ- Rothorn נשקף נוף יפה.
  • ב-Cervo יש בר מצוין והופעות חיות.
  • Caffè Snowboat, שנמצא ליד המעלית Sunnegga, הוא מקום קטן ומודרני שבו טראסה ולאונג' בר.
  • בדרך חזרה מהקרחון ומאזור Schwarzsee, פועלות הרבה מסעדות, מתחת ל- Furi.
  • ב-Hennu Stall הצפוף והפופולארי מתקיימות הופעות חיות כמעט כל יום ומושמעת מוסיקה קולנית.
  • ב-Zum See תוכלו לאכול עוגה וליהנות מהשקט.
  • Papperla Pub – אווירה מצויינת כבר מהשעה 16:30.
  • Potters Bar בר בריטי רגוע וידידותי.
  • מי שמחפש מקומות שקטים יכול לנסות את Sparky, שבו הבירה במחיר הכי כדאי בעיר, את ה-Little Bar, שהופך להיות צפוף אם יש בו יותר מעשרה אנשים ואת ה-Hexen החמים.
  • בין הברים של בתי המלון כדאי לציין את ה-Alex שבו ספות נוחות, שירות טוב ושולחנות ביליארד, ה-Pollux ואת Havanna, בו תוכלו להצטייד בסיגרים.
  • Vernissage הוא בר שקט ומעוצב, בו מתקיימים אירועי אמנות ופועל בית קולנוע.
  • Elsie’s הוא בר מפורסם, ספון בעץ ומלא אווירה, שמושך אליו בעיקר קהל מבוגר והופך לצפוף מאוד.
  • בקומפלקס הבילוי של מלון Post אפשר למצוא משהו שמתאים לכל אחד Papa Caesar’s הוא בר שקט, Broken הוא מועדון תוסס וב- Pink מתקיימות הופעות חיות. במתחם פועלות גם מספר מסעדות.
  • ה-T-Bar מושך בעיקר קהל צעיר.
  • ה-Elton John הוא בר-מועדון פופולארי ב- Grampis.
  • Schneewittchen הוא מועדון שפועל עד השעות הקטנות.