אקווה ספלאש Aquasplash

פארק מים מלא כל טוב, מגלשות, בריכות ומתקני מים. אומגה כולל מסלולי סללום וגלישה למים על יריעות נרחבות. קמיקזות ומגלשות סגורות.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: אקווה ספלאש  Aquasplash
Shutterstock/Taiga

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-17/04/2021

• הכניסה לאיטליה אפשרית לאזרחי האיחוד האירופאי ומספר מדינות מצומצם. לא כולל ישראל.
  • ניתן להכנס לאיטליה במידה ויש לכם קרובי משפחה במדינה, אולם תדרשו להכנס לבידוד של 14 יום.
  • יש להגיש תוצאה שלילית בכניסה לאיטליה מה-48 שעות האחרונות ובמקרים מסויימים גם להכנס לבידוד ל- 14 יום.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים באיזורים הנחשבים צהובים פתוחים עד השעה 18:00 ובאיזורים כתומים פתוחים לטייק אווי ומשלוחים בלבד.
  • כרגע, רוב איטליה נחשבת אדומה ולכן כל העסקים הלא חיוניים סגורים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 22:00-05:00.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה
  • הגעה: בסמוך לגוליברלנדיה - נמצא בפרברים הצפוניים של העיר ליניאנו סאביאדורו (Via San Giuliano 13 (Lignano Sabbiadoro
  • נ.צ: 45.676206,13.101368
  • שעות פעילות: מתחילת מאי עד אמצע ספטמבר: 10:00-18:00.
  • עלות: 20 למבוגר, 15 לילד, אם נכנסים לאחר השעה 15:00 העלות נמוכה יותר.
  • אתר אינטרנט: www.aquasplash.it

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-17/04/2021

• חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • כרגע, רוב איטליה נחשבת אדומה ולכן כל העסקים הלא חיוניים סגורים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 22:00-05:00.