חדשות תיירות ותעופה

מאות ישראלים בחרו לציין את ליל הסדר באופן ייחודי השנה - בלב ים! על סיפון אוניות MSC Cruises המפנקות, נהנו הנוסעים מחגיגה מיוחדת של חג הפסח, תוך כדי הפלגה מרתקת
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: ליל סדר בלב ים: מאות ישראלים חגגו את הפסח בהפלגה בספינות הקרוז של חברת MSC Cruises
© דבי תקשורת

השנה, מאות ישראלים בחרו לציין את ליל הסדר בדרך לא שגרתית - על סיפון אוניות MSC Cruises המפנקות. במהלך הפלגה מרתקת, נהנו הנוסעים מחגיגה מיוחדת של חג הפסח, תוך שהם מוקפים בים הכחול והרחב.

החגיגה כללה את כל המנהגים והמסורות של ליל הסדר: צלחת הסדר ערוכה בכל טוב, שולחן ערוך לכבוד החג, יין לארבע כוסות והגדות לסיפור יציאת מצרים.

אך החגיגה לא הסתכמה בכך! לאורך ההפלגה, נהנו הנוסעים מפנסיון מלא שכלל מופעי בידור ומוזיקה חיה, הפעלות לכל הגילאים, מועדוני ילדים ונוער, בריכות שחייה, ספא, פארק מים, קזינו, חדר כושר, ברים ועוד שלל אטרקציות שמציעה MSC Cruises לנוסעיה.

חגיגת ליל הסדר בלב ים הפכה את חג הפסח של מאות ישראלים לחוויה בלתי נשכחת.

סיכם: "אנו שמחים לאפשר לאלפי ישראלים לחגוג את ליל הסדר באופן מיוחד ובלתי נשכח. אנו מאחלים לכל בית ישראל חג פסח שמח ומלא בשמחה, ומקווים שבני עמנו מכל העולם ישובו במהרה הביתה".