קפה טורקי עלית מקבוצת שטראוס משיקים לראשונה מהדורה מוגבלת וחגיגית עם אריזות של קפה טורקי עם הל במשקל 100 גרם. בחזית האריזות יודפסו 18 תצפיות נוף מרהיבות הנחשבות לנקודות פופולריות לפתיחת פק"ל קפה בשטח, זאת כדי לעודד את הקהל הישראלי לצאת לטייל ולהכין קפה טורקי עם הל בנופים היפים בישראל.
רוצים לגלות את נקודות הקפה היפות בישראל? עברו לעמוד הייעודי >>
על האריזות קיים קוד QR אותו ניתן לסרוק ולהגיע לעמוד ייעודי באתר למטייל בישראל (טיולי לשעבר), שמפרט על כל אחד מ-18 המסלולים המובילים לנקודת הקפה המושלמת. הקמפיין יכלול בנוסף סיור חווייתי בהפקת אתר למטייל בישראל, במסגרתו יצא טיול המיועד למשפחות וצעירים, לאחת מנקודות הקפה המופיעות על האריזות.
המהדורה המוגבלת של קפה טורקי עלית היא חלק מקמפיין חגי תשרי, במהלכו יצאה הפקת המותג, יחד עם צוות אתר למטייל, למצפה רמון על מנת לצלם סרטוני פרסומת בכיכובו של פרזנטור הקפה, השחקן אביב אלוש. ביום הצילומים נפגש אלוש עם מטיילים אקראיים וניהל עימם שיחות על כוס קפה, ברוח השנה החדשה.
אריזות הקפה המעוצבות זמינות לרכישה ברשתות השיווק.