חדשות תיירות ותעופה

סאן דור הטיסה מאות ילדים מהעוטף למשחקי נבחרת ישראל בבודפשט

חברת התעופה סאן דור מקבוצת אל על, הוציאה אתמול (רביעי) שתי טיסות לבודפשט עם 350 מילדי העוטף והוריהם, כחלק ממיזם מיוחד ומשותף עם ארגון "נצחון כחול לבן"
רועי רוכברג
תמונה ראשית עבור: סאן דור הטיסה מאות ילדים מהעוטף למשחקי נבחרת ישראל בבודפשט
צילום: באדיבות אל על

מטרת המיזם היא לאפשר לילדי העוטף הפוגה מבורכת והתאוששות מאירועי ה-7 באוקטובר. גילאי הילדים במשלחת נעים בין 9 ל-18 והם מגיעים מיישובים כמו בארי, נחל עוז, כפר עזה, שדרות ויישובים נוספים.

הילדים והוריהם הוטסו כאמור לבודפשט, לשני משחקים של נבחרת ישראל בכדורגל נגד שווייץ ורומניה, במסגרת מיזם אותו קידם ארגון "נצחון כחול לבן", שהוקם ע"י על ידי יונתן שרביט ואברהם דרייזין. הארגון כיסה גם את כל ההוצאות של המשלחת כולל לינה וביקור באטרקציות שונות, במטרה ליצור עבורם זכרונות חדשים וטובים.

גל גרשון, מנכ"ל סאן דור: "אני שמח ומתרגש לקחת חלק במיזם עבור ילדי העוטף ומקווה שתהיה להם חוויה מחזקת והפוגה נעימה מהמציאות הקשה. נמשיך להיענות לביקושים ולפניות לטיסות מיוחדות ככל שיהיו גם בתקופה מאתגרת זו. אני מאחל לכולנו שעוד נדע ימים טובים ובהצלחה רבה לנבחרת ישראל".

יונתן שרביט, מיוזמי פרויקט “ניצחון כחול לבן” הוסיף: ״אנו מודים לחברת סאן דור מקבוצת אל על שהעמידה לרשותנו את המטוסים שיטיסו את כלל הנוסעים, להראל ביטוח שמסייעת מאוד ולשני אנשים יקרים שלולא עזרתם לא היינו יכולים להוציא את הפרויקט החשוב הזה לפועל - פרנק לואי, יו"ר קרן היסוד וחנוך ניסני שסייעו לנו להגשים חלום למאות מילדי העוטף ברגע המורכב הזה."

כתבות נוספות ששווה לקרוא:

מתארגנים לטיול: ציוד, ביגוד, המלצות וטיפים לדרך

ביטוח נסיעות לחו"ל: כל מה שצריך כדי לטוס בראש שקט

מגזין החיים הטובים: לייפסטייל והשראה לחופשה

פסח 2024 -לאן לטוס לחופשה הבאה?