מה גורם דווקא לקהל הישראלי להתלהב מיעדים כמו סיישל ומאוריציוס? אילו פלחי שוק יכולים להיות מנוע צמיחה לעסק? כיצד בתי מלון יכולים להוריד את רמת הזיהום הסביבתי וגם להגדיל את הרווחים – ולמה זה חשוב עבורנו? ואיך בונים אסטרטגיית שיווק וקמפיין תיירותי ב-10 דקות, בעזרת בינה מלאכותית?
שאלות אלו ועוד ייענו בהרחבה בכנס השני של קהילת התיירות של ישראל, “אלף גוונים של חופש”, שייערך בתאריך 19.2.25, במרכז ענב שבמתחם גן העיר בת”א.
הכנס, בהובלת למטייל דיגיטל וחברת טרנובה, יחל בדברי פתיחה של מייסד טרנובה, דב קלמן והרצאה מרתקת של מנכ”ל למטייל דיגיטל, גולן תומס, על בניית אסטרטגיית שיווק באמצעות בינה מלאכותית. לאחר מכן ייערכו פאנלים מקצועיים והרצאות מרתקות בנושאים שונים, בהשתתפות מובילי ענף התיירות בישראל:
- פתיחת דלתות לשווקים חדשים- בהנחיית רינה קמני, מנכ”לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות
- תיירות בר קיימא ואחראית- בהנחיית ברונו בוסקט, מנהל השיווק של רשת מלונות ביצ'קומבר
- כיצד קהילת לקוחות עשויה לחזק את העסק?- בהנחיית אימרי קלמן, מנכ”ל טרנובה
- הסיפור של מאוריציוס- בהנחיית אריאלה אפללו, עיתונאית ויועצת תיירות
- כל אחד וסיישל שלו- בהנחיית עדי אזולאי, יו”ר קבוצת פספורט גרופ
- 5 שנים של אייר סיישל בישראל- בהנחיית גיא טהלר, נציג אייר סיישל בישראל
- קהילת התיירות עם הפנים קדימה- בהנחיית רויטל שחר-רשף, סמנכ”לית שיווק למטייל דיגיטל, ואימרי קלמן, מנכ”ל טרנובה
בסיום הכנס תתקיים פעילות בסיומה יחולקו פרסים שווים במיוחד:
- חמישה כרטיסי טיסה זוגיים לסיישל/מאוריציוס (מתנת אייר סיישל)
- אירוח ע”ב חצי פנסיון באחד הריזורטים המפנקים של רשת ביצ'קומבר במאוריציוס
כנס קהילת התיירות של ישראל: אלף גוונים של חופש
19.2.25, 14:00, מרכז ענב, גן העיר תל-אביב