חדשות תיירות ותעופה

חווית לינה כחול לבן: רשת מלונות פתאל משיקה מלון חדש בקפריסין

בהשקעה של כ-20 מיליון אירו: רשת מלונות פתאל ממשיכה להתרחב באגן הים התיכון ופותחת לראשונה באי קפריסין, מלון חמישה כוכבים. המלון החדש הינו חלק מקולקציית Leonardo Hotels Limited Edition, והוא מצטרף לשאר מלונות הרשת על האי הפופולרי
מאי יצחייק
תמונה ראשית עבור: חווית לינה כחול לבן: רשת מלונות פתאל משיקה מלון חדש בקפריסין
Antonis Engrafou

רשת המלונות הישראלית, פתאל ממשיכה לגדול ומכריזה על פתיחתו של בית המלון השביעי בקפריסין, 'גרנד ריזורט לימסול' - המלון הראשון בדרגת חמישה כוכבים דה לקס של הרשת באי. המלון החדש עבר שיפוצים נרחבים בהשקעה של כ-20 מיליון אירו וכיום מתהדר ביוקרה והיסטוריה עשירה.

מלון The GrandResort Limassol הינו חלק מקולקציית Leonardo Hotels Limited Edition, מלונות קונספט נבחרים המציעים חוויה יוקרתית לצד אירוח אותנטי ונעים. המלון משתלב בצורה מושלמת עם האירוח של המותג והחמימות של התרבות הקפריסאית.

המלון שוכן על חוף ים מרהיב בלימסול שבקפריסין ומציע 255 חדרים יוקרתיים, ביניהם 21 חדרים מרווחים ומפוארים שנבנו לאחרונה ומהם ניתן לצאת ישירות לבריכה. אורחי המלון נהנים ממגוון שירותים ומתקנים: גנים מטופחים המשתרעים על פני 4,500 מ"ר, חוף ים בתולי, שתי בריכות שחייה – חיצונית המשקיפה לים ומקורה שמחוממת בחודשי החורף וזאת לצד בריכה ייעודית לפעוטות, אולמות כנסים ואירועים מתקדמים, ספא Aegeo Spa ועוד.

במלון שירותי ספא המעניקים חוויה לגוף ולנפש בהשראת מרכיבים מקומיים והטבע של יוון. ספא Aegeo Spa מציע גם חוויה ייחודית לילדים וכוללת טיפולי ספא לילדים שרוצים להתפנק כמו גדולים בטיפולים שנועדו במיוחד עבורם.

מלון The GrandResort Limassol מזמין את אורחי המלון למגוון פעילויות, מופעים ותוכניות בידור לכל המשפחה ביניהן אטרקציות של ספורט ימי ברצועת החוף, מועדונים ייעודים לפעוטות, ילדים ונוער עם פעילויות סביב השעון, גן שעשועים, חדר כושר מאובזר ושירותי בייביסיטר להורים שרוצים קצת זמן לעצמם.

להשלמת החוויה, מחכים לאורחים ארבע מסעדות, אשר כל אחת מהן מציעה חוויה קולינרית שונה וייחודית. בנוסף, אפשר למצוא במתחם שלושה ברים (בר אסיאתי, בר בבריכה ובר בלובי המלון) , פטיסרי המגיש קינוחים ייחודים וגלידרייה.

רשת מלונות פתאל מונה 282 בתי מלון בישראל, באירופה ובאגן הים התיכון והיא פועלת תחת המותגים LEONARDO ,U, HERODS , NYX , רוטשילד 22 ו Limited Edition. מלון The GrandResort Limassol בקפריסין מתווסף למלונות אגן התיכון של רשת פתאל ביניהן מלונות בפאפוס, לרנקה, פרוטארס, ניקוסיה, לימסול, רודוס, אתונה, נאפליו וסלוניקי.