לא לקבלת פנים הזאת ציפו הנוסעים בטרמינל 1 ו-3 בשדה התעופה בן גוריון, כאשר בחמישי לפנות בוקר (31/8), הוכרז מצב חירום בנמל התעופה וזאת עקב רכב חשוד שלא האט במחסום הכניסה ואף פרץ אותו בנהיגה פרועה.
בשלב זה, הוכרז מצב חירום ברחבי נתב”ג. השוהים באולמות הכניסה והיציאה נתבקשו לשכב על הרצפה ולהישאר במקומם, בזמן שכוחות האבטחה פעלו במהירות ובזריזות לעצירת החשוד.
מצב החירום הוכרז עקב חשוד בגניבת רכב, שפרץ את מחסום הכניסה והחל לשעוט בכבישי שדה התעופה בן גוריון. לאחר תפיסתו המהירה, הסתיים מצב החירום ושדה התעופה חזר לפעול כשגרה.
היום הוא היום האחרון לחופש הגדול, ואלפי נוסעים צפויים לשוב לישראל לאחר סיום חופשתם ולחזור ללימודים ולעבודה.
כתבות נוספות ששווה לקרוא:
- ממלכה בשביתה: בריטניה מתכוננת לחודש שלם של שביתות במשק
- עדכון חשוב לטסים לחו"ל: תוקף הדרכונים הזמניים ישוב להיות לשנה בלבד
- שונאים לנווט בחו"ל? זו האפליקציה שאתם פשוט חייבים להוריד