מסעדות בונציה – המקומות שתרצו לחזור אליהם

זה יכול להיות ספגטי ברוטב עגבניות שנשאב בשקיקה אל תוך קיבתכם או פיסת פיצה מלאת כל טוב, עם בצק דק ופריך שלא מספיקה לכם ואתם מבקשים גם פוקצ'ה עם עשבי תיבול ואולי עם קצת גבינת מוצרלה שמותכת מעל. מסעדות בונציה הן חוויה שלא תשכחו. הנה כמה מומלצות מכל תחומי המזון. לא על הבולונז לבדו.
יעל כפיר - מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: מסעדות בונציה – המקומות שתרצו לחזור אליהם
© Depositphoto/Anton Matyukha

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-17/04/2021

• הכניסה לאיטליה אפשרית לאזרחי האיחוד האירופאי ומספר מדינות מצומצם. לא כולל ישראל.
  • ניתן להכנס לאיטליה במידה ויש לכם קרובי משפחה במדינה, אולם תדרשו להכנס לבידוד של 14 יום.
  • יש להגיש תוצאה שלילית בכניסה לאיטליה מה-48 שעות האחרונות ובמקרים מסויימים גם להכנס לבידוד ל- 14 יום.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים באיזורים הנחשבים צהובים פתוחים עד השעה 18:00 ובאיזורים כתומים פתוחים לטייק אווי ומשלוחים בלבד.
  • כרגע, רוב איטליה נחשבת אדומה ולכן כל העסקים הלא חיוניים סגורים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 22:00-05:00.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים אינם צריכים בידוד.
לוגו וירוס קורונה

Da mamo – עמוסה, אך מעולה

Da mamo היא מסעדה מעולה ולא גדולה, שנפתחת בשעות הצהריים ובשעה 19:00 בערב ומתמלאת תוך זמן קצר. מומלץ להזמין מקום מראש. האוכל מצויין, מתאים גם לילדים. מחירי האוכל סבירים (דומה למחירים בארץ), אולם מחירי השתיה הקלה מרקיעים שחקים - בקשו מים רגילים או את יין הבית המשובח במחירים מצחיקים. המסעדה ממוקמת במרחק של שתי דקות הליכה מגשר הריאלטו בונציה. הפיצה מצוינת. אווירה מצויינת ושירות מעולה.

• כתובת: San Marco, 5251 - Calle Stagneri בין כיכר סן מרקו וגשר ריאלטו
  • שעות פתיחה: 12:00-15:00, 19:00-24:00
  • אתר אינטרנט: www.damamo.it
צילום: איתמר ברקצילום: איתמר ברק

גם גם - למקפידי הכשרות

מסעדת 'גם גם' בוונציה, ממוקמת ממש בכניסה לגטו היהודי. בערבי שישי נערכות במקום קבלות שבת עם הרבה אוכל טוב ואווירה מדליקה. התפריט מעניין וארץ ישראלי: איטלקי, בשרים, ים תיכוני. המסעדה פתוחה כל יום בין 12:00 ל-21:30, יש להזמין מקום מראש. ממוקמת בכניסה לגטו היהודי, חמש דקות הליכה מהתחנה מרכזית של וונציה: יוצאים מהתחנה ופונים שמאלה לתוך רחוב צר, ממשיכים ישר עד לגשר קטן ופונים שמאלה. אחרי 50-100 מטר תראו את המסעדה.

• כתובת: Cannaregio, 1122 Venice ממוקמת בכניסה לגטו היהודי
  • אתר אינטרנט: www.jewishvenice.org

Al Giardinetto da Severino - איטלקי אסלי

מסעדת Al Giardinetto da Severino נמצאת במקום מרכזי, מספר סימטאות מכיכר סנט מרקו. במסעדה תוכלו למצוא את מיטב האוכל האיטלקי השורשי וגם מספר מנות מיוחדות, כמו סרדינים בסגנון ונציאני, פסטה עם אנשובי וסרטנים למיניהם... מחיר הארוחות לא יקר ביחס למחירים בונציה וארוחה מלאה יכולה לעלות בסביבות 15 יורו לאדם. כמובן שניתן להוסיף לארוחה יין מקומי ממבחר היינות הנמכרים במסעדה.

גלידרית Suso – ללקק את האצבעות

איטליה ידועה בגלידות המצויינות שלה ואם אתם נמנים על חובבי הגלידה, גלידרית Suso יכולה לענות על הציפיות שלכם. גלידרית Suso מצוינת, המקום מעוצב ונעים. הגלידריה הקטנה נמצאת בסמטאות שבין כיכר סן מרקו לגשר ריאלטו. כתובת: Calle della Bissa, Venezia.

צילום: איתמר ברקצילום: איתמר ברק

Trattoria Ca' D'Oro – תבואו מוקדם

Trattoria Ca' D'Oro היא אחת המסעדות המומלצות בונציה. אל תיבהלו מכמות האנשים שנמצאים בפתח המסעדה, הם באים רק לשתות משהו ולאכול את כדורי הבשר המטוגנים, המפורסמים, של המסעדה (Polpette). מומלץ להזמין מקום מראש או להגיע מוקדם. המנות זולות יחסית, אך לא גדולות.

Tearoom Caffe Orientale - מתוק לו

אם אתם מחפשים אוכל טרי, פשוט וצמחוני, Tearoom Caffe Orientale זה המקום עבורכם. תוכלו למצוא כאן מרק עם לחם טרי או תה צמחים ממגוון סוגים. התה יוגש בסוג של אווירת זן - רגוע, ונעים. המקום הזה הוא לא על טהרת האוכל האיטלקי, אך כאן אפשר לשבת להירגע מההמולה באחד משולחנות העץ, לטעום מאחת העוגות הטובות וליהנות מהאווירה. שירות ידידותי ומחירים סבירים. כתובת: Rio Marin Santa Croce 888, 30135 Venice, Italy.

Zenzero - לפתוח את הבוקר

Zenzero הינו בר מסעדה מקומי מקסים ונעים. המקום קטן עם עיצוב מודרני. תוכלו לשתות כאן יין וקמפרי נפלאים. מקום לא תיירותי שמציע מבחר מאפים טובים כמו בריוש עם מגוון רחב של מילויים. תוכלו לשתות כאן קפה מצויין וליהנות ממקום מלא קסם ואירוח ידידותי.

• כתובת: Castello 5902/a, Venice, Italy
  • אתר אינטרנט: www.barzenzero.it

Pasticceria Rio Marin - טירמיסו שלא תשכחו

Pasticceria Rio Marin היא מקום מעולה לטעום את טעמי המטבח הונציאני. יש להם מבחר רחב של מוצרי מאפה שונים, כשהצד החזק של המקום הוא הטירמיסו, הקינוח האיטלקי המשובח. המקום מציע גם מבחר של עוגיות ומתוקים מכל מיני אזורים באיטליה והאווירה מצויינת, תוכלו לשתות קפה ליד גונדולות עם מוסיקה ברקע.

Gelateria Paolin - לחיי הגלידה

שום דבר לא יכול להשתוות לגלידה איטלקית אמיתית. Gelateria Paolin היא אחת שזכתה לביקורות טובות. יש בה מבחר גדול של טעמים וצוות ידידותי. קפה מצויין ומחירים סבירים. כתובת: San Marco 2962 Campo Santo Stefan.

Ristorante Marco Polo - לאניני טעם

האוכל, השירות והתפריט ב-Ristorante Marco Polo מצוינים. זה מקום לא זול, אבל יש תמורה לכסף, כל נגיסה כאן משובחת! המקום מציע אוכל ושירות מעולים. מומלץ לנסות את הפפרדלה עם פטריות הפורצ'יני, או פסטה תוצרת בית ממולאת באספרגוס ושרימפס. יינות טובים ופירות ים משובחים.

רוצים לקרוא עוד על טיול באיטליה? הכתבות הבאות עשויות לעניין אתכם:

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-17/04/2021

• חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • כרגע, רוב איטליה נחשבת אדומה ולכן כל העסקים הלא חיוניים סגורים.
  • ישנו עוצר לילי בין השעות 22:00-05:00.