שלג לגולשי סקי וסנובורד

קיצבהיל - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

אחרי יום סקי ארוך, ודאי תרצו לשנות אווירה ולשבת לצד יין טוב מול אח מחממת, או אולי לרקוד על רחבת הריקודים בבר תוסס ורועש. כך או כך, ישנן לא מעט אפשרויות לבילוי בקיצבהיל, המתעוררת לחיים עם רדת החשיכה.
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: קיצבהיל - אפרה סקי, מסעדות וחיי לילה

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-10/10/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה צהובה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור מאוסטריה.
  • נכון להיום גם אלו שחוסנו רק בשתי מנות חיסון יכולים לחזור ללא חובה בידוד מאוסטריה, אולם מה3.10, רק בעלי תו ירוק חדש יהיו פטורים מבידוד.
  • כל השבים מאוסטריה שאינם מחוסנים ב-2 מנות לפחות או מחלימים, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • הכניסה לאוסטריה מותנית בהצגת בדיקת קורונה שלילית, בתוקף ל-72 שעות או אישור חיסון/מחלים (שימו לב שמחוסנים צריכים תוקף של עד 9 חודשים מהחיסון ומחלימים עד חצי שנה).
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.
  • העסקים, המסעדות ובתי הקפה פתוחים תחת הגבלות. חלקם עשויים לדרוש אישור חיסון או דרכון ירוק.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים).
  • עבור אזרחי ישראל, ישנה חובת בידוד של 14 יום בשובם לארץ או 10 ימים בכפוף לשתי בדיקות שליליות. מחוסנים צריכים בידוד של 24 שעות או עד הגעת תשובה שלילית מבדיקת הקורונה בנחיתה.
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

אפרה סקי

חיי הלילה של קיצבהיל (Kitzbuhel) הם גולת הכותרת של אתר הסקי. יש משהו עבור כל אחד: החל מברים תוססים עבור בני נוער ועד מקומות שקטים ורגועים יותר, בתי קפה נחמדים וגם כאלה בשביל "לראות ולהיראות". עם סגירת המסלולים, מתעוררת העיירה לחיים, עוד יותר משכנותיה הטירוליות. הבר Streifalm, הנמצא למרגלות המדרונות הוא בין הפופולארים בעיירה, עם אש מחממת, מסכי טלויזיה גדולים ומוסיקת פופ. הבר Pavillion ידוע בזכות השירות הטוב שבו ואווירת המסיבות. בתי הקפה Praxmair, Kortschak ו - Rupprechter הם למי שמחפש מקום באווירה אנגלית לתה של אחר הצהריים ועוגה לצידו. ב - Seidlalm תוכלו ליהנות מערבי פולקלור (בחינם) ואם אתם אוהבים לשיר, ב - Lichtl’s תמצאו קריוקי. הפאב Londoner הוא מקום ידוע לשתייה ועשוי ליהנות הומה במבקרים ורועש. לדור הצעיר מומלץ להגיע ל - Fonda ואם אתם רוצים לרקוד, Python יאפשר לכם זאת.

אתר סקיאתר סקי

מסעדות בעיירה

בקיצבהיל תוכלו למצוא מגוון של מסעדות, המתאימות לכל כיס, החל מפיצריות, מקדונלדס ואוכל עממי ועד מסעדות גורמה. מסעדת Neuwirt שבמלון Schwarzer Adler (אתר אינטרנט: www.adlerkitz.at) נחשבת כמסעדה עם האוכל והיינות הטובים ביותר בעיירה. גם מסעדת Schwedenkapelle (אתר אינטרנט: www.schwedenkapelle.at) נחשבת לבין המובילות. ב- Chizzo (אתר אינטרנט: www.chizzo.info), הבנויה באחד המבנים היותר עתיקים בקיצבהיל, תוכלו למצוא אוכל טוב עד סביר. אוכל טוב, זול ומסורתי תוכלו למצוא ב: Huberbräu-Stüberl, Eggerwirt וב - Hagstein (אתר אינטרנט: www.gasthof-hagstein.at/cms), שנמצאת מעט מחוץ לעיר ומציעה נוף משגע. מסעדת Goldene Gams (אתר איננטרנט: www.hotel-tiefenbrunner.at) מציעה גם היא אוכל מסורתי ושולחנות עשויים מעץ וכן תפריט מגוון ועשיר. ב - Barrique תוכלו ליהנות מפיצה מצויינת, כמו גם ב - Gallo. אם אתם מחפשים משהו קצת שונה, עלו על מונית ל- Rosi’s Sonnbergstub’n (אתר אינטרנט: www.kitz-exclusive.com). מסעדה זו מתמחה במנות כבש וברווז.

חיי לילה

הדרך בה אתם בוחרים לבלות אחרי רדת החשיכה בקיצבהיל, חשובה לא פחות מהאופן בו אתם גולשים במדרונות. חיי הלילה של קיצבהיל צריכים להיקרא "חיי היום" משום שאלה נמשכים עד לפנות בוקר, שאז תוכלו לראות לא מעט גולשים מדדים את דרכם חזרה למלון לאחר בילוי ליילי באחד מהפאבים או המועדונים בעיירה. ישנם כמה בארים המיועדים לכל אלה המחפשים בילוי לילי, לאחר ארוחת הערב. ב - Mangoes תוכלו ליהנות עד השעות הקטנות של הלילה (לעיתים לפנות בוקר), החל מהשעה 22:00. תיירים בריטים או חובבי הפאבים הבריטים והאווירה הבריטית יימצאו ב - Londoner, הנמצא בסמוך למקדולנס, וב - Big Ben. אם אתם חובבי פאבים איריים, לכו ל - Flanngans שברחוב ochberger Strasse מספר 4. אם תשוטטו באזור כיכר בעיר, ב - Fussgängerzone, תמצאו את Jimmy's. הפאב s’Lichtl נמצא בסמוך למלון Tenne. הפאב Seppi’s גם מקום חביב לבקר בו. Grieserl, שנמצא מתחת ל - Tieffenbrunner הוא מקום מפגש מצויין עם אפשרות טובה להתחבר לאינטרנט (אם קשה לכם לבלות את החופשה ללא בדיקת המיילים שלכם).

ישנם ארבעה דיסקוטקים באזור כיכר העיר. מועדון Take 5 שברחוב Hinterstadt מספר 22, Olympia שברחוב Hinterstadt מספר 6, מועדון Python שבאותה הכתובת ומועדון Royal שברחוב Hinterstadt מספר 9. כדאי לזכור, מועדונים אלה ניפתחים בסביבות השעה 21:00 ולא לפני וניסגרים בסביבות השעה 24:00.

אם אתם רוצים לנסות את מזלכם, תוכלו להגיע לקזינו של מלון Goldener Greif, שניפתח מהשעה 19:00 ועד השעה 02:00 לפנות בוקר. Kirchberg הוא אחד המקומות הבולטים בעיירה, עם קהל הולנדי בעיקר. הפאב London מגדיר את עצמו כטוב ביותר וכמוהו הוקמו במקומות נוספים. בלילה מאוחר, אם נשאר לכם כוח, תוכלו לבקר ב - Tiroler disco.

מעוניינים במידע נוסף על סקי בקיצבהיל? הנה קישורים נוספים שיעניינו אתכם:

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-10/10/21

• נכון לתאריך עדכון זה, אוסטריה הוגדרה כמדינה צהובה.
  • לפני ההגעה, יש למלא טופס אישור כניסה לאוסטריה.
  • אין חובת בידוד למחוסנים.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי ובתחבורה הציבורית
  • התחבורה הציבורית פועלת.