תגליפי הסלע בדאדזו

1אבי1

”המערות הבודהיסטיות בדאזו“

קרא עוד

אנו הגענו למערות עם אוטובוס מצ'ונצ'ינג. במלון נאמר לנו שיש אוטובוס ישיר למערות כל יום בשעה 8:30 והחלטנו לדחות ביום שלמחרת. הגענו לתחנת האוטובוס עם מונית.

כאשר אתם רוכשים כרטיס בקופה אמרו שאתם מעוניינים להגיע למערות. ביקשו במלון שירשום לכם למערות. כשהגענו לתחנה הסופית המתין לנו אוטובוס 205. חשבנו שזה ישיר למערות אך התברר שהאוטובוס מאסף, (אולי בסופי שבוע או כשהאתר עמוס במיוחד) הוריד אותנו בקרבת הכניסה הראשית באתר באודינג.

לאחר שרכשתם כרטיסים לאתר יש גנים מרהיבים עד להגעה למערות. אם אצה לכם הדרך אפשר להשתמש בשאטלים.

לאחר הביקור אתם יכולים להשתמש בשאטלים עד לכניסה. מומלץ יותר להגיע לתחנה של אוטובוס 205 שנוסע עד לתחנת האוטובוס לצ'צ'ונצ'ינג. הנסיעה חזרה נמשכה כחצי שעה יותר מאשר בבוקר בגלל הפקקים בכביש.

יש מערות נוספות באזור. לא הייתה לנו כל תוכנית להגיע אליהם. כאמור היעד הנגיש ביותר הוא באודיג.

אפשר להגיע גם ברכבת מתחנת Chongqing North Railway Station North Square. (להקפיד לא ל South Square) , אך הדרך למנהרות מדאזו כנראה ארוכה יותר. הקדישו לביקור יום שלם.

תחנת האוטובוס מאוד מיושנת, השרותים לא נקיים, הגברים עושים פיפי בתוך "אבוס". קחו בחשבון אם אתם רגישים במיוחד.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על תגליפי הסלע בדאדזו

אין עדיין פוסטים על תגליפי הסלע בדאדזו.