”התנהלות בעייתית בחברה “
שכרתי רכב מחברת באדג׳ט (אוויס) איטליה. הגעתי לשדה התעופה ברומא ואספתי את הרכב. בתום הטיול החזרתי את הרכב בשדה תעופה מילאנו. לאחר מס׳ ימים להפתעתי, חברת אוויס חייבה את כרטיס האשראי שלי ע״ס 301 יורו. לא היה לי מושג במה מדובר. מבירור שעשיתי עם הסוכן (Rentcars) נבדק הנושא מול באדג׳ט ולהפתעתי הרבה חוייבתי בסכום זה בעקבות הסכם שהתבקשתי לחתום עליו בשדה תעופה ברומא. הסכם ארוך מאוד, טקסט קטן, ותור ארוך בסניף, אין מצב שלקוח מסוגל לעבור על כל פרטי ההסכם.
אציין שעשיתי מראש ביטוח הגנה מלאה. בהסכם שעליו חתמתי הופיעו סעיפים לתשלום עבור ביטוח מקומי, ביטוח שמשות וכו׳.ביטוחים שכלל לא היו רלוונטים עבורי מאחר וכבר היה לי ביטוח. נציגת החברה כלל לא הזכירה שבהסכם מופיעים סעיפי חיוב ובנוסף לא הציעה לעשות ביטוח. קראתי באתרי אינטרנט שלקוחות רבים נפלו במלכודת של באדג׳ט וחוייבו בתשלום ללא ידיעתם. זו רמאות, זו גניבה לאור יום. חברת באדג׳ט בחו״ל מוליכה שולל את לקוחותיה. היה לי חשוב לפרסם עבורכם מידע. חשוב מאוד שתעבירו זאת הלאה.
קרא עוד