חוף פלמנגו

chenchen1234

”מומלץ לבילוי ביום פנוי“

קרא עוד

היה לנו יום פנוי בסלבדור, כשבערב מחכה לנו טיסה משם. חשבנו איך להעביר את היום, ולאור העובדה שלא ביקרנו בחופים או איים באזור סלבדור, הפור נפל על בילוי בחוף Praia do Flamengo. שמענו ממקומיים שהוא חוף יפה והכי פחות “עירוני” בסלבדור, וראינו במפה שהוא ממש קרוב לשדה התעופה (כ-10-15 דקות במונית).

אז נסענו תחילה לשדה התעופה לשים את התיקים הגדולים בשמירת חפצים, ולקחנו את מה שהיינו צריכים איתנו. ראינו שקיים אוטובוס משדה התעופה לחוף (זה אותו אוטובוס מקומי שמגיע עד מרכז העיר), אבל לא רצינו לבזבז זמן אז לקחנו מונית. צמוד לחוף יש עיירת/שכונת נופש בעלת אותו שם (שרשמית שייכת לסלבדור העיר), אבל בפועל אנחנו בכלל לא בעיר... גילינו חוף יפה וארוך מאוד, עם דקלים, כשלצידו גם מספר מסעדות. הרוב המוחלט של המתרחצים הם מקומיים. המים נעימים ונקיים ביותר…

מומלץ לבילוי ביום פנוי, וכאמור נוח מאוד אם יש צורך להעביר הרבה שעות עד הטיסה. אגב, אין בעיה גם לנסוע במיוחד ממרכז סלבדור באוטובוס, ראינו תיירים שעשו את זה, אבל יש מצב שהנסיעה אורכת כשעה וחצי, כי מדובר בנסיעה עירונית ברובה.

הטיפ עזר לך?

מתוך הבלוגים - פוסטים על חוף פלמנגו

אין עדיין פוסטים על חוף פלמנגו.