”מסעדה מקומית למאכלי ים ואוכל איטלקי קרובה לותיקן“
בהתחלה נבהלנו קצת מהמקום בגלל הגודל ובגלל שלא היה הרבה אנשים.
אך המקום התמלא לאט לאט באיטלקים ואז גם התחלנו לקבל את המנות שלנו והחששות שלנו התפוגגו.
הכול היה מאוד טעים! אני אכלתי ריזוטו פירות ים ואשתי אכלה (שומרת כשרות) אכלה דג באס.
המלצה הגיע עם הדג השלם ופילט לנו אותו מול העיניים.
המקום גם מכין לבד את כל הקינוחים שלו, טעמתי 4 קינוחים והיחיד שפחות אהבתי זה את העוגת גבינה.
מרחק הליכה קצר מהכניסה למוזיאון הוותיקן אך עדיין רחוקה קצת מכל המסעדות מסביב, ולכן נקייה לחלוטין מתיירים.
מומלץ בחום!
קרא עוד