מסעדת ראגנו ד'אורו ”מסעדה נהדרת ברומא“
האוכל מצוין. מטבח ביתי ונפלא. אבל העיקר הוא הבעלים של המסעדה החביב ביותר. הכנסת אורחים שאין שנייה לה. כל אורח, ובזמן שאכלנו במסעדה היו לא מעט, מקבל יחס אישי וחם. פשוט מקום נהדר ומומלץ ביותר, ממש חמש דקות הליכה משער הכניסה למוזיאון הותיקן.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל