”השכרת רכב חברת carwiz - לא להתקרב“
שכרנו את הרכב לשישה ימים. כשהחזרנו את הרכב נציגת השירות בדקה את הרכב “עם זכוכית מגדלת” והצביעה על שפשוף קל בפלסטיק בפגוש הקדמי. לא רציני בכלל. למען האמת, אני אפילו לא זוכר שקרה משהו. זה היה נראה מגוחך בכלל להעלות את זה. היא חייבה אותנו על כמעט מאתיים יורו! כמובן שעשינו ביטוח מלא, אבל הטרחה על כלום מיותרת. לא ממליץ.
קרא עוד