”נהדר!“
הגענו לקראת סגירה אבל הצוות היה אדיב וקיבל אותנו בשמחה. הזמנו פסטות שונות. המנות היו גדולות וטעימות. השרות מצויין. מחיר בנוני. חניה נוחה צמוד למסעדה.
קרא עודהגענו לקראת סגירה אבל הצוות היה אדיב וקיבל אותנו בשמחה. הזמנו פסטות שונות. המנות היו גדולות וטעימות. השרות מצויין. מחיר בנוני. חניה נוחה צמוד למסעדה.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג