סן רפאל ג'ו'ס ”נהדר!“
הגענו לקראת סגירה אבל הצוות היה אדיב וקיבל אותנו בשמחה. הזמנו פסטות שונות. המנות היו גדולות וטעימות. השרות מצויין. מחיר בנוני. חניה נוחה צמוד למסעדה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל