”עסקת חבילה אופק תיירות ללפקדה“
נסענו ללפקדה בעסקה של אופק תיירות. הייתרון שיש טיסה ישירה מנתב”ג. שהינו במלון אליקי שמצויין באתר כארבעה כוכבים אבל לא הייתי נותן לו יותר משלשה, אבל המלון נחמד משפחתי נקי מאוד ארוחת הבקר טובה והצוות מאוד נחמד.
ההמלצה שלי לקחת רכב מרגע ההגעה ועד העזיבה ובעונת הקיץ יכולה להיות בעיה עם רכבים וכדאי להזמינם מראש או באינטרנט או דרך הסוכנות.
ביום הראשון לקחנו שייט בספינה דרך הסוכן של אופק שזה עולה 10 יורו יותר מאשר לקנות בספינה אבל היתרון שלהם שמספקים תחבורה הלוך וחזור אז זה יותר זול ממונית.
האי הוא יפה מאוד יש לאן לטייל חופים יפים ועיירות נחמדות וכמובן אוכל יווני טוב.
חופש של שלשה או ארבע לילות זול ומושלם.
קרא עוד