”הם מצליחים להתמודד עם פשלות“
הייתי ממליץ על שירות זה. הזמנו נסיעה הלוך חזרה. במקרה שלנו התרחש הלם לא קטן: אנחנו יוצאים אחרי הנחיתה והמכונית לא הייתה שם. אבל התקשרות למרכז השירות דרך הווטסאפ נענתה בזמן. הם הציעו לתפוס מונית ולקבל החזר הוגן עבור הנסיעה חזרה לשדה התעופה. הנסיעה חזרה היתה מתוכננת לשעות לילה המאוחרות. והמוקדעידכן אותנו כל הזמן לגבי השעה המדויקת שבה המכונית מגיע. המונית הייתה שם על הדקה. כלומר, תמיד יש כשלונות, אבל הדרך שבה החברה מתמודדת איתם - זה שעושה את ההבדל.