”קפה בוטיק בככר הרפובליקה“
כדאי לשבת בקומה השניה, יש שם הכל, בשרי וחלבי, איטלקי ועוגות נהדרות, גלידות וקינוחים. הכל היה טעים במחירים מאוד נוחים. אנחנו הגענו ובמקרה היה מקום בקומה השניה, אנשים שהגיעו אחרינו נאלצו ללכת כי לא היה מקום. שווה להזמין לפני שמגיעים.
קרא עוד