מטיילים בזוג ומחפשים הוסטל עם אווירה טובה, נקי וזול. האווירה בהוסטל מעולה, הוא קטן ואינטימי, החדרים קרובים זה לזה, לסלון ולמטבח. מטבח מאורגן ומאובזר לחלוטין, ובעיקר צוות הניהול בהוסטל ממש מקסים, אנשים אדיבים, דואגים ונותני אמון, חדר בדורמס וחדר זוגי במחירים מעולים. תמורה מעולה לכסף. נהנינו מכל רגע, מומלץ מכל הלב.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג