”מעולה“
בדרך כלל אני לא ממליץ על מסעדות, כל אחד והטעם שלו (אני גם כמעט לא קורא את ההמלצות של כותבים אחרים מאותה סיבה), אבל כאן לא יכולתי.
מדובר במסעדה מעולה, אוכל טעים וטרי, במחירים סבירים אפילו זולים לעומת מסעדות בארץ.
קרא עודבדרך כלל אני לא ממליץ על מסעדות, כל אחד והטעם שלו (אני גם כמעט לא קורא את ההמלצות של כותבים אחרים מאותה סיבה), אבל כאן לא יכולתי.
מדובר במסעדה מעולה, אוכל טעים וטרי, במחירים סבירים אפילו זולים לעומת מסעדות בארץ.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג