”מבחר "פאי" גדול של מנות ללא גלוטן . “
שירות טוב, מיקום מרכזי (לא רחוק מטריניטי סנטר) , מחירים שווים לכל נפש.
בקיצור מומלץ מאוד!
קרא עודשירות טוב, מיקום מרכזי (לא רחוק מטריניטי סנטר) , מחירים שווים לכל נפש.
בקיצור מומלץ מאוד!
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג