”ארוחה מצויינת במחיר סביר“
לאחר השייט במעיינות סט. נחום, הסבנו לאכול במסעדת קובה ליברה שבמקום (ממוקמת בשביל כניסה המוביל לכנסייה ולשייט). שתינו בירה מקומית מצויינת מהחבית, בשר על הגריל וקינוח - החיים טובים ויפים. השירות היה מהיר מאוד ולא דמה כלל לזה שפגשנו במסעדה האחות שבחוף Cuba libre באוכריד.
קרא עוד