בר ומסעדה קובה ליברה ”ארוחה מצויינת במחיר סביר“
לאחר השייט במעיינות סט. נחום, הסבנו לאכול במסעדת קובה ליברה שבמקום (ממוקמת בשביל כניסה המוביל לכנסייה ולשייט). שתינו בירה מקומית מצויינת מהחבית, בשר על הגריל וקינוח - החיים טובים ויפים. השירות היה מהיר מאוד ולא דמה כלל לזה שפגשנו במסעדה האחות שבחוף Cuba libre באוכריד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל