”אוכל צ'כי טעים מאוד ולא יקר“
המסעדה נמצאת במלון Alwyn, שם התאכסנו. מעט הביקורות בטריפאדוויזור היו טובות והתגלו כמוצדקות. אשתי הזמינה דג פומפרט אטלנטי טרי שהיה מ-ע-ו-ל-ה וגם גדול. אני הזמנתי סינטה חזיר עם כמהין. למרות שעשו את הסינטה מצוין (מדיום, כמו שביקשתי), הבשר עצמו לא היה עסיסי מספיק. המחירים כמו בכל מסעדה צ'כית רגילה בעיר.
קרא עוד