מלון זה הוא בדרגת שלושה כוכבים. החדרים בו סבירים. בחלקו האחורי של המלון בריכה גדולה וגם בריכת ילדים. המיקום שלו נהדר וקרוב להכל: המרכז למטייל, הקשר הישראלי, בית חב"ד, קרוב למרכזי האוכל, לשוק והמוניות זמינות.