”כפרי דייגים נחמדים“
שהיינו בסאני בייץ ולקחנו נהגת מיניבוס נחמדה ל8 איש שטיילנו איתה בכפרים ובטירה ליד בורגס. הכפרים מאוד תירותיים ונחמדים לביקור של שעה. הרבה מסעדות דגים וחנויות למזכרות. ליד הים וליד מזח של סירות דייג.
קרא עודשהיינו בסאני בייץ ולקחנו נהגת מיניבוס נחמדה ל8 איש שטיילנו איתה בכפרים ובטירה ליד בורגס. הכפרים מאוד תירותיים ונחמדים לביקור של שעה. הרבה מסעדות דגים וחנויות למזכרות. ליד הים וליד מזח של סירות דייג.
קרא עודשתפו את החוויות שלכם מהטיול עם קהילת המטיילים הגדולה בישראל
כתבו בלוג