”מסעדה איטלקית אותנטית עם אוכל טוב“
כשהגענו, המסעדה הקטנה היתה מלאה וחיכינו בתור בחוץ כ-20 דקות. היה רק מלצר אחד וכשהגיע השני הושיבו אותנו. לאחר מספר דקות הגיע מלצר והזמנו ניוקי ברוטב חמאה וטורטליני ברוטב עגבניות. שמנו לב שהוא מתחיל להגיש לשולחנות מסביב משקאות ולחם (אנחנו לא הזמנו שתיה). לאחר כ-50 דקות ראינו ששולחנות שהגיעו אחרינו כבר אוכלים. קראנו למלצר והסתבר שהוא הגיש את האוכל שלנו לשולחן שלידנו.
הוא התנצל ורץ למטבח ואחרי כעשר דקות קיבלנו את הניוקי ברוטב עגבניות (במקום חמאה) שהיה מעולה. גם המנה השניה הגיעה זמן קצר אחר כך. המלצר נתן הנחה של 4 אירו (מתוך חשבון של 22) והתנצל שוב. למרות שהשירות לא היה טוב הניוקי היה הטוב ביותר שאכלנו ברומא.
קרא עוד