אין מטייל שיגיע לחוף המערבי של ארה"ב ולא יגיע כמובן לקליפורניה וכמובן שללוס אנג'לס. גם אני בטיולי במערב ארה"ב הייתי בלוס אנג'לס. עיר מדהימה. תל אביב קטנה על ידה. יש שם הרבה מה לראות ומה לעשות. רגע לפני שהמשכנו בטיול לכיוון לאס וגאס קיבלנו המלצות רבות שאמרו לנו להמשיך קודם לסן דייגו. תשמעו. אתם חייבים לנסוע גם. אחלה עיר. אחלה מזג אוויר. התאהבתי. בעיר יש כל מיני דברים לעשות (העיר העתיקה, פארק בלבואה, מוזיאונים שונים...) אבל כולם תמיד מדברים קודם כל על גן החיות של העיר ועל האטרקציה שנקראת "עולם המים". ובכן, בצדק. באמת שתי אטרקציות מדהימות. צריך להקדיש לכל אחת יום לפחות. מבחינת אפשרויות לינה בסן דייגו, בעיר יש שלל אפשרויות, החל מקמפינג, דרך מוטלים ואכסניות זולות ועד מלונות בכל מיני רמות. המלונות הרבה יותר זולים מהמחירים של המלונות בלוס אנג'לס. לא כל כך משנה באיזה מלון ממגוון המלונות בסן דייגו תשהו ובאיזה אזור כי רוב הסיכויים הם שיהיה לכם שם רכב שכור כי די קשה להתנייד בצורה אחרת, ככה שמכל חלקי העיר אפשר להגיע בקלות לכל מקום. לסיום, תמליצו על העיר הזו לחבריכם בפעם הבאה שתשמעו שמישהו מתכוון לטוס לארה"ב.