לפני כמה שנים נסענו אני ואשתי לטיול ירח דבש בברצלונה.
בקצרה -
עיר תיירות מדהימה. הרבה מה לראות ומה לעשות. כמובן שיש את כל אותם יעדים מוכרים מכל אותם מדריכי תיירות וספרים אבל נדמה שכל שיטוט וכל פינה בעיר היא חוויה בפני עצמה.
השדרה של העיר -
אנחנו מאד נהנינו משדרת הרמבלה שבמרכז העיר. אכן שדרה נחמדה מאד עם אווירה טובה לכל אורכה.
כדורגל -
מאד נהנינו גם לראות משחק כדורגל בקאמפ נואו. אין דברים כאלה בארץ. מומלץ.
לא סתם מדברים המון על קבות הכדורגל של ברצלונה. מדהים. לא צריך להבין את המשחק בשביל להנות.
לינה בעיר -
אין בעיה למצוא מלונות בברצלונה. בעיר יש מבחר גדול ובמגוון תקציבים. אנחנו העדפנו מלון שקצת מרוחק מהמרכז אליו הגענו בקלות במטרו הנוח והיעיל. יוצא זול יותר וממש לא נורא לנסוע במטרו. המרחקים קצרים והתדירות גבוהה.
אוכל -
לקח לנו זמן קצת להתאקלם מהבחינה הקולינרית אבל בגדול היה בסדר גמור. אפשר למצוא כל סוג אוכל. המחירים לא זולים אבל ככה זה באירופה.
לסיכום -
ברצלונה -מומלצת מאד. כמה ימים בעיר ועוד כמה ימים מחוצה לה הם הזמן האידיאלי לטיול בה. סעו ותהנו.