בחרנו לבלות חופשה במרחבים האינסופיים של קנדה. קשה לתאר את תחושת החופש כשנוסעים שעות, ללא הפסקה, בנינוחות, כשמסביב עצים באינסוף גוונים של ירוק ואגמים בשפע.

את הטיול התחלנו בהאליפקס
משם נסענו לפגי קובס, אשר מתאפיינת בחוף שכולו בולדרים וסלעי ענק לבנים, בצורות מדהימות הנמצאים במפגש מדהים עם האוקיינוס, ומעליהם המגדלור.
 כפר הדייגים מקסים בצבעוניותו, כמו כל הכפרים לאורך הדרך.
הטבע במיטבו, פראי ועוצמתי.
תופעות של גאות ושפל מדהימות. ביקרנו לחופי אגם פאנדי, בעיירה קטנה בשם מאייטלנד, אשר שימשה בעבר כמקום בניית ספינות סוחר. הבתים בעיירה נבנו ע"י בוני ספינות עבור הקברניטים. התארחנו ללינה וארוחת בוקר באחד הבתים, והתרשמנו מקרוב ממיומנויות הבנייה.
 פעמיים ביום, נשאב הנהר הענק אל הים ומתרוקן, ופעמיים ביום, חוזרים המים בשצף קצף אל הנהר.
בצפונה של נובה סקוטייה נמצא האי קייפ ברטון, ובחלקו הצפוני מסלול הקבוט טרייל. ניתן לטייל לאורכו ברכב, ולרדת למסלולי הליכה לאורכו.
המפגש עם האוקיינוס מדהים, פיורדים ומצוקי ענק הגולשים אל המים.
מכאן ניתן לצאת לשייט לצפייה בלויתנים (מומלץ לצאת מפלזנט ביי)
 לאורך החופים ניתן לעצור בכפרי דייגים קטנים המתמחים בדייג לובסטרים, ולהתיישב במסעדה קטנה, עם נוף מדהים ואוכל נהדר.