במרץ 2013 ביקרנו באורלנדו וב - 4 פארקי שעשועים: EPCOT, Disney Hollywood Studios, עולם הים
ופארק המים Disney's Typhoon Lagoon . מצרף טבלאות של האטרקציות בכל פארק שהכנתי לפני הטיול והיו לעזר רב בבחירת האטרקציות המעודפות עלינו וקביעת סדרי עדיפות.

EPCOT

סולרין (Solarin)
בסולרין תצפו בסימולציית טיסה מרהיבה מעל חופיה של קליפורניה ומעל מרחביה הגיאוגרפים המדהימים. אתם תחלפו מעל המרחבים האלה רק אחרי שתהדקו את חגורת הנוסעים ותדאו מעליהם כמו מדאון בגובה של מספר מטרים ומסביב עולם שלם יקיף אתכם 180 מעלות. חוויה מדהימה ומומלצת והכל ממבט מעוף הציפורFPASS
Ellen's Energy Adventure
שחקנית הטלוויזיה המפורסמת מהסדרה "אלן", תיקח אתכם למסע בארץ בתקופת הדינוזאורים. תלמדו על מקורות האנרגיה הקיימים בעולמנו בזמן מסע מרשים תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מיוחדים כמו אולם קולנוע המתפצל למספר חלקים ונהפך לקרוניות נעות ועוד אפקטים מיוחדים אחרים. חוויה רב חושית מרתקת הנמשכת מעל חצי שעה. אל תחמיצו!
Living with the Land
שייט בנחל מלאכותי בין תצוגות המראות את תהליך התפתחות עיבוד האדמה מימי קדם ועד האדם המודרני. עוברים בתוך חממות ענקיות בהן מגדלים ירקות וצמחים אחרים ללא אדמה בשיטות מתקדמות. FPASS
שייט בסירה דרך ביתן מקסיקו בצורת פירמידה, לראות ציוני הדרך countrys עוצרי נשימה כמו דונלד דאק
רכיבה
מסע על ספינה ויקינג-בים הפתוח מהמודרנית נורבגיה ההיסטורי. ר, הפתעות על סוער הים הצפוני-כולל דובים קוטביים, פיראטים! סרט 5 דקות אחרי הנסיעה. FPASS
The Seas with Nemo & Friends Pavilion
The Seas with Nemo & Friends attraction is a ride for Guests of all ages
משאית הניסוי", Test Track
אחד המתקנים הפופולאריים ושופעי האדרלין בפארק. במתקן זה נוסעים על פני מסלול מוגבה במהירויות ותאוצות גבוהות ביותר. לא מומלץ לפחדנים או לבעלי קיבה רגישה (כנראה סגור)לילדים בגובה 102 ס"מ ומעלה. נחשבת לאטרקציה הארוכה והמהיר FPASSה ביותר בכל דיסניוורלד
Spaceship Earth
זהומסע מדהים בעולם, המתרחש בתוך כדור הגולף הענק והמפורסם אשר התפרסם כאייקון המוכר של אפקוט סנטר. המסע מגולל את החייים מלפני 40,000 שנה ועד היום, ימי האינטרנט. בדרך המסע עוצר בתחנות מרכזיות בהיסטוריה של האנושות והחוויה חזקה מאוד. לא לוותר על ההזדמנות הזאת.
רכיבה
משימה בחלל (Mission: Space)
משימה בחלל (Mission: Space) - זאת סימולצית נסיעה מרתקת במעבורת חלל והקרובה ביותר אל עבר מחוזות רחוקים שנות אור מאיתנו. אם אי פעם ניסיתם לדמיין כיצד מרגיש אסטרונאוט בטיסת חלל, אז כאן תוכלו לנסות ולהתחקות אחר התחושה הנפלאה הזאת. כל אחד מחברי הצוות ממלא תפקיד בטיסה וביחד אתם אלה שגורמים למעבורת לשייט בין גלקסיות, ביקור חטוף בירח, לחלוף על פני מאדים ולגלות עולם אחר. זה עולם המתקיים מעבר למקום אליו אנו נושאים עיניים כאן ואתם הולכים להחשף אליו. FPASS
Honey, I Shrunk the Audience
זהו סרט תלת מימדי שיותר נכון להגדירו כחוויה ארבע- מימדית. פרופסור סאלינסקי, Szalinski, הזכור לטוב מהסרט, "מותק הילדים התכווצו" וסרטי ההמשך שלו (מותק הילד התנפח ודומיו) מכווץ בטעות את קהל המבקרים, כלומר אתכם. תרגישו קטנטנים ותעברו חוויות מוזרות עד שתחזרו בסוף לגדלכם הטבעי. מדליק ומיוחד. לא להחמיץ!
Journey into Imagination
סיור בקרוניות בינות ליצורים דימיוניים חביבים, צבעים וצלילים. משלב אפקטים ויזואליים וקוליים חדישים. הקטנים שביניכם יהנו במיוחד
Body Wars
סימולטור המדמה נסיעה מהירה בתוך עורקי הגוף בין כדוריות הדם, דרך הלב, הריאות והמוח. כמו כל סימולטור מהיר, מתקן זה אינו מומלץ לנשים בהריון או לסובלים מבעיות בריאות שונות. קיימת מגבלת גיל לילדים.
The Living Seas
צפייה בסרט המתאר את היווצרות היבשה והימים ואת החיים שמתחת למים. לאחר הסרט עורכים סיור בקרונית בשונית אלמוגים מעשה ידי אדם, חולפים על פני דגים טרופיים, כרישים וחיות ים נוספות וחוזים בצוללת תת מימית החוקרת את החיים במים. במקום גם תצוגה אינטראקטיבית על צלילה ומחקר ימי. אל תחמיצו את "פטפוטי צבים עם קראש" TURTLE TALK WITH CRUSH- מופע אנימציה אינטראקטיבי חביב ביותר בו מככב צב בן 152 שנבשם "קראש", דמות ידועה מהסרט "מחפשים את נמו".
captain EO
סרט תלת-ממדי קלאסי מוזיקלי. בני כל הגילאים יכולים לחוות את הקסם של סרט חדשני זה. FPASS
ילדים ומבוגרים כאחד יכולים ללמוד על החשיבות של הגנה על הפלנטה שלנו בסרט אנימציה, פעולה בשידור חי 20 דקות שמציעות את הרועש סימבה, פומבה טימון על פי Disneys מלך האריות.
סרט
מופע על היסטוריה של ארה"ב (30 דק')
o canda
סרט 360 מעלות
סרט
הופעה 3D בו ילדים יכולים לשאול שאלות (לקטנים)
בנין עם משחקי דמיון אינטראקטיבים כולל מעבדת בדיקות בטיחות המוצר, ומגרש משחקים וידאו ועוד.
פעילות
מקסיקו
בגלרית העולם תתוודעו לתרבויות עתיקות ובמקסיקו המראה יפהפה במיוחד. במקסיקו תפגשו עם פירמידה אצטקית עתיקה ותלמדו דבר או שניים על ההיבטים השונים באמנות המקסיקנית המסורתית. כמו כן, תוכלו לעבור בשוק לילה מקומי, לשוט באגם ולראות הר געש פעיל.
כללי
World Showcase
בחלק זה של מרכז אפקוט מציגות 11 מדינות שונות מרחבי תבל את המאפיין אותן, ההיסטוריה שלהן, מנהגיהן ונופיהן. לכל מדינה מבנה משלה, בארכיטקטורה האופיינית לה, ובו גם מסעדות אתניות, חנויות מזכרות ומופעי רחוב. מגוון המסעדות הגדול ביותר בדיסני נמצא בחלק זה של אפקוט. הארצות ממוקמות מסביב לאגם גדול שספינות קיטור שטות בו ומעבירות נוסעים מצד לצד. ניתן כמובן להקיף את האגם ברגל או לנסוע באוטובוס קומותיים חביב
Innovations
תצוגה אינטראקטיבית של טכנולוגיות העתיד. הדגמה של התגליות והמוצרים החדישים ביותר: "הבית העתידני", טכנולוגית המחשבים המתקדמת ביותר, שיאי המציאות המדומה, Virtual Reality והתקשורת. המבקרים מוזמנים גם לשחק במשחקי הוידאו החדישים ביותר. ביתן זה מחולק לשני חלקים. כדאי לבקר בשניהם
מופע ערב עם ליזרים ואורות

Disney Hollywood Studios

מתאים ל
TOY STORY MANIA
מסלול רכיבה עם ירייות FPASS
Disney MGM Studios Backlot Tour
נסיעה בת כ- 30 דקות מאחורי הקלעים של האולפנים. תצפו בחלק מהבתים המופיעים בסרטים ידועים וכן בכמה תופעות טבע לא נעימות ואסונות כגון: שטפונות, שריפות ורעידת אדמה.
LIGHT, MOTOR, ACTION
מופע פעלולים מרהיב, רועש ושופע אדרלין שהועתק מאולפני דיסני בפריז וכולל גם פעלולי מכוניות, אופנועים ואופנועי ים בליווי שפע פירוטכניקה, הנותן הצצה אל מאחורי הקלעים של סרטי הפעולה (33 דק')
Fantasmic
גיבורי דיסני הטובים נלחמים ברשע מדי ערב במופע גרנדיוזי הכולל לייזרים, אורות, מזרקות מרקדות ואפקטים מיוחדים נוספים. מומלץ לכל הגילאים! הטוב מכל המופעים בדיסני! (25 דק')
Indiana Jones Epic Stunt Spectacular
מופע בימתי מרהיב של יריות ואפקטים מיוחדים בשיתוף הקהל המתבסס על הסרט המפורסם. הסט כולל בימת ענק עם טנקים ומטוסים (30 דק)
The Great Movie Ride
מסע בסרטים מפורסמים וקלאסיים: "קזבלנקה", "שיר אשיר בגשם", "הקוסם מארץ עוץ" ועוד רבים וטובים. תפגשו 50 דמויות של שחקנים מפורסמים כמו: ג'ולי אנדריוס וגין קלי ותחוו חוויות מפתיעות נוספות במהלך הנסיעה. הסיור מתחיל בבניין שנבנה בדוגמת התאטרון הסיני המפורסם שבהוליווד
Beauty and the Beast- Live on Stage
סרטו עטור הפרסים של דיסני: היפה והחיה מתעורר לחיים בהצגה באולם בן 1500 מקומות בהפקה נוצצת בסגנון ברודווי
Muppet Vision 3D
המבקרים חובשים משקפים מיוחדות בעזרתן הם רואים תלת מימדית סרט מקסים בהשתתפות מיודעינו משכבר הימים, החבובות. הסרט מלווה באפקטים מיוחדים רבים ההופכים אותו ל- 4 ממדי. זהו סרט אותו תראו וגם תחושו.
Star Tour
סימולטור שנבנה על בסיס טרילוגית הסרטים המפורסמת של "מסע בין כוכבים". הוא המתבסס על טכנולוגיה זהה לזו שמשתמשים בה בחיל האוויר לאימון טייסים. לא מומלץ לסובלים מבעיות לב, סחרחורות וגב. מוגבל לילדים בגובה 102 ס"מ ומעלה. FPASS
Voyage of the Little Mermaid
מופע המשלב אנימציה, שחקנים, בובות גדולות, לייזרים ואפקטים מיוחדים המספר את סיפורה המופלא של אריאל. (15 דק)
The Magic of Disney Animation
סיור מודרך באולפני אנימציה אמיתיים. סרט משעשע בכיכובו של רובין ויליאמס מסביר את שלבי עבודת האנימציה. תחזו בעבודה על אחד מסרטי דיסני שיוקרנו בעתיד הקרוב. תתקשו להאמין מהי כמות העבודה המושקעת בכל דמות בסרט (20 דק)
סיור
WALT DISNEY ONE MAN DREAM
סיפורו של וולט דיסני
סיור רגלי
אזור הדמדומים- מגדל הטרור
האטרקציה המפחידה ביותר בפארק המספרת את סיפורם של אורחי מלון שנעלמו במעלית. החוויה כוללת נפילה חופשית מגובה 13 קומות פעמיים רצופות! לאמיצים ולבריאים בלבד. בני הנוער והילדים הגדולים יתלהבו עד מאד. הכניסה מותרת לילדים בגובה 102 ס"מ ומעלה FPASS
אקסטרים
ROCK 'N' ROLLER COASTER
רכבת הרים מהירה ומפתיעה בדמות לימוזינה ארוכה הנוסעת בחשכה מוחלטת בליווי מוזיקה סוערת ממיטב להיטי להקת אירוסמית'. מומלץ לחובבי האקשן והטילטולים. לא מתאים לבעלי מחלות לב/ גב ולסובלים מסחרחורות.FPASS
אקסטרים
רכבת
מגרש הרפתקאות- מותק הילדים התכווצו
משחקייה ענקית המבוססת על הסרט המצליח "מותק הילדים התכווצו". המבקרים מרגישים קטנטנים לעומת הנמלים, העלים, הפטריות ושאר החפצים בעלי ממדי הענק. הקטנים יאהבו לגלוש על עלה או לרכב על נמלה
לילדים קטנים

מגלשה עם אבוב
יחיד
Mayday Falls
מגלשה עם אבוב (ארוכה ביותר)