הקדמה קצרה
נעים להכיר! אנחנו ניב, יערה וים, מהבלוג יםבעולם ואנחנו מאוהבים בדרום אפריקה! אחרי טיול ארוך של 8 חודשים במדינה המדהימה הזו, החלטנו שאנחנו רוצים לשתף מטיילים נוספים בקסם שיש למדינה הזו להציע, ולכן הקמנו את אתר האינטרנט והבלוג שלנו, מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע.

מסלולי טיול בעיר קייפטאון
כשמטיילים מגיעים לעיר קייפטאון, הם ממהרים לצאת לכל היופי שנמצא סביבה - חוף בולדר ומושבת הפינגווינים שלו, כף התקווה הטובה, איזורי היקבים (פרנצוק וסטלנבוש) מסביב, הרמנוס ושאר איזורים יפהפיים שנמצאים מרחק נסיעה קטנה מהעיר. אבל האמת היא שיש כמה מקומות מדהימים ממש בתוך העיר עצמה שלא כדאי לכם לפספס.
הכנו את הפוסט הזה בו ריכזנו שלוש המלצות על מסלולי טיול בתוך העיר קייפטאון שלגמרי כדאי לכם להכיר.

• הר השולחן
    המלצה קצת בנאלית, אבל ללא ספק אטרקציה שהיא חובה לכל מטייל שמגיע לקייפטאון בפעם הראשונה (או השניה, או השלישית). הפסגה המדהימה של הר השולחן, שנשקפת מכל פינה בעיר, היא יעד מדהים למסלולי הליכה מהממים. ניתן לטפס לפסגת ההר באחד ממגוון המסלולים המובילים אליה, או להיעזר ברכבל עם הנוף הפנורמי שעולה ויורד מההר בכל כמה דקות.
    כרטיס לרכבל יעלה לכם 380 ראנד למבוגר, לכרטיס הלוך ושוב (ילדים עד גיל 3 ללא עלות), ובפסגה תוכלו להנות מנוף פנורמי מדהים של העיר, לשתות קפה או לאכול גלידה מול האוקיינוס האינסופי באחת הנקודות הדרומיות ביותר ביבשת.

הנוף המדהים שנשקף מפסגת הר השולחן @yambaolam
  • הגן הבוטני קירסטנבוש
    נקודה מדהימה בעיר קייפטאון, שכדאי להקדיש לה כמה שעות היא הגנים הבוטניים שנקראים קירסטנבוש (Kirstenbosch). מדובר על גנים יפהפייה, עצומים בגודלם, שיתנו לכם הבנה עמוקה של המגוון העצום והשפע של צמחים ובעלי חיים שניתן למצוא באיזור הקייפ המערבי.
    כרטיס הכניסה עולה 200 ראנד למבוגר, ילדים עד גיל 6 ללא עלות ובין גיל 6 ל-18 עלות הכניסה היא 30 ראנד בלבד.
    במרכז הגן נמצא הקנופי - גשר עץ גבוה בין צמרות העצים שיאפשר לכם תצפית פנורמית על הנוף עוצר הנשימה של העיר והגנים המקיפים אתכם.
    במהלך חודשי האביב והקיץ, מתקיימים בגנים הבוטניים הופעות חיות, שווה להתעדכן באתר שלהם ולהזמין כרטיסים מראש.

ממליצים לכם לבלות בוקר נינוח בגנים הבוטניים קירסטנבוש @yambaolam
  • הר ראש האריה
    המלצה אחרונה ומאוד חביבה למסלול הליכה מהנה בתוך העיר קייפטאון עצמה היא הטיפוס לפסגת הר ראש האריה (Lion Head Mountain). מסלול הליכה של כשעתיים, שכולל גם טיפוס על סולמות, חבלים ויתדות בתוך הסלע, יוביל אתכם לפסגה עם נוף פנורמי מדהים של העיר קייפטאון.
    אנחנו לקחנו מונית לנקודת הפתיחה של המסלול (על מנת להימנע מלהשאיר את הרכב שלנו ללא השגחה) וטיפסנו לצפייה בשקיעה בפסגה, ונהנינו מכל רגע באחד הטיפוסים עם הנופים היפים ביותר שיש - חוויה מומלצת ביותר!

הנוף המדהים של השקיעה בקייפטאון מנקודת התצפית בפסגת הר ראש האריה

לסיכום
קייפטאון היא עיר מיוחדת במינה והסיבה העיקרית לכך היא היופי הבלתי נתפס שלה. מזמינים אתכם להסתייע בהמלצות שלנו ולתכנן טיול בלתי נשכח בדרום אפריקה. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה ונשמח לסייע לכם לצאת לחוויה של פעם בחיים.