ויזה ומעברי גבול במקסיקו ”מס במעבר הגבול בכניסה למקסיקו“
אנחנו נכנסו למקסיקו מגוואטמלה במעבר הגבול לה-מסייה- סיודאד קוואטמוק (קרוב לסאן קריסטובאל). הפקיד שמחתים את הדרכון בכניסה למקסיקו ימלא לכם בספח שאתם צריכים לשלם בבנק 237 פזו (כ-22 דולר) לפני שאתם יוצאים ממקסיקו. שלא כמו בגוואטמלה, התשלום הזה מגובה בחוק ומוצג שחור על גבי לבן תלוי על הקיר ליד הפקיד. כמו ישראלים טובים בחרנו שלא לשלם, ואכן בשדה התעופה במקסיקו סיטי הספח שבו רשום שאנחנו צריכים לשלם נלקח מאיתנו בדלפק הצ`ק-אין של איבריה בי שהפקיד הסתכל עליו בכלל וכך נחסך מאיתנו התשלום... בכל מקרה אם וכאשר תגיעו לפני הטיסה לטרמינל וכן ידרשו ממכם לשלם, יש בנקים גם בשדה תעופה עצמו אז אין מצב לאחר את הטיסה בגלל זה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל