חוף אמאלפי ”דרך חוף אמאלפי - נסיעה מאכזבת, אך סיום מוצלח“
נסענו מסורנטו על דרך חוף אמאלפי. הנסיעה ממש מפותלת וממש קשה ליהנות מהדרך תוך כדי נסיעה. יש מעט מאוד מקומות שניתן לעצור בהן והן לא ממש מעניינות. ביצענו עצירה בעיירה פוזיטנו לארוחת בוקר. הנסיעה ברחוב חד סטרי צר מאוד וקשה למצוא חניה. כמובן שחניה יקרה מאוד – לא פחות מ-3 אירו לשעה. יורדים במדרגות ברחובות מלאים בחנויות לתיירים עד לחוף והאווירה מרגישה דחוסה, צפופה וממוסחרת מדי. המשכנו בנסיעה וטיפסנו לראבלו. יש חניון ממש בכניסה ולא צריך להתאמץ לחפש חניה (גם כן 3 יורו לשעה). הלכנו בסימטאות העיר לכיוון וילה צ'מברונה (7 יורו לאדם) ונהנינו מאוד מהגנים ובמיוחד מהנוף המדהים שבלעדיו כל הנסיעה בדרך אמאלפי היתה נראית מוערכת יתר על המידה. סיימנו בארוחת צהרים של פיצה הכי טעימה שאכלנו בכל איטליה במסעדת Mimi Bar Pizzeria.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל